Miesięczne archiwum: Luty 2015

Gdy w trakcie wieczornego powrotu z pracy

Gdy w czasie popołudniowego powrotu z pracy opuszcza nas stres całego dnia i wśród pobolewania głowy oraz bólu karku nasuwają się myśli: „muszę coś zrobić, muszę zacząć biegać, jeść inaczej… tylko kiedy? jak?” jedyne co wtedy czujemy to smutek. A rano cała sytuacja nakręca się kamagra
od nowa. Noworoczne postanowienia też niewiele dają. Dlaczego? Bo my, jak i cały świat wokół nas, działamy na wysokich obrotach, stawiamy sobie wysoko poprzeczki, sporo od siebie wymagamy. Zazwyczaj zbyt dużo i za szybko i to w większości wypadków stoi nam na przeszkodzie do wprowadzenia w życie zmian.
impotencja1
Jeśli myślimy o zdrowym jedzeniu projektujemy w myślach ascezę z „zieleniną” i odwiecznym poczuciem tęsknoty za poprzednimi smakołykami, jak rozmyślamy o treningu fizycznym to zakładamy, iż musimy wpasować te wielogodzinne zajęcia na siłowni oraz bieżni i nie dziwota, że wychodzi nam z tej kalkulacji, że w tygodniu już nie będzie chwili na sen, a przecież wypoczynek również jest ważny dla ciała… I w ten sposób nie wdrażamy żadnych zmian, a nasza frustracja rośnie.
Najistotniejsze, to powiedzieć sobie wprost: lepsza mała zmiana niż żadna. Wygospodarujmy kwadrans dziennie albo pół godziny trzy razy w tygodniu, ażeby się ruszyć z fotela – wybrać się na spacer, przesiąść się z samochodu do komunikacji miejskiej, dojechać gdzieś rowerem, pójść na basen czy squasha z przyjaciółmi. A może spróbować czegoś, czego jeszcze nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma zapewniać nam satysfakcji! Zadbajmy także o jedzenie oraz ustalmy sobie konkretne dni w
potencja
tygodniu, w które będziemy spożywać potrawy w wersji lekkiej – np. w te dni mniej kawy, zero fast foodów czy jedzenia po 20tej. Stawiając sobie realistyczne cele wygrywamy podwójnie: realizujemy rzeczywiste zmiany do swojego życia i budujemy motywację na kolejne! Czasem już nawet małe modyfikacje harmonogramu tygodnia przynoszą widzialną poprawę stanu życia seksualnego: czujemy się lepiej, atrakcyjniej oraz mamy więcej siły, którą warto w rozkoszny sposób spożytkować…

Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, iż twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiej populacji i to nie jest powód do wstydu. Po drugie chwilowe niedomaganie nie oznacza jeszcze impotencji, chociaż radzę, abyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się pełnią życia! levitra tanio

Zauważyłeś pierwsze oznaki choroby – co musisz zrobić?

Przełam lęk i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyka co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, żebyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Oprócz tego często badaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, żeby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, iż lekarz rodzinny oszacuje fazę choroby oraz wskaże stosownego fachowca – urologa albo seksuologa, który na pewno ci pomoże. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Kłopoty ze wzwodem to stadium odwracalne!
Najczęstsze leczenie odbywa się przede wszystkim za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć wyleczenie. Oto najistotniejsze z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami oraz warzywami. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą zabić libido). Dużo warzyw i owoców to twardy przepis na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz nadwagi. Z owoców bardzo korzystne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz zieleniny powinno się konsumować czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Warto zadać pytanie dietetykowi o stosowną dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Pamiętaj, że dieta nie jest surowym „niejedzeniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego jadłospisu w pokarmy wartościowe i zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wdrożenie do swego menu potraw z regionu śródziemnomorskiego, szczególnie zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Istnieje grupa produktów, które w jakimś stopniu aktywują twój organizm do „działania”. Ogólnie uważa się (co więcej – jest to sprawdzone), iż lampka czerwonego wina przed miłosnymi igraszkami podnosi aktywność w łóżku. Stroń jednak od alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w drugą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, oraz ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa źle na twoje ciało oraz libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym seksie spalali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, że zauważalnie obniżają twoją sprawność seksualną i wywołują inne, równie groźne problemy, z rakiem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, iż będzie cię „czuć” z daleka. Uwierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej niemiły zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie wspominając. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną dodatkowych kłótni oraz kłopotliwych sytuacji między wami, również w łózku. Rzecz jasna jako palacz raczej nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest trwale związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak istotne jest, żebyś prócz diety czynnie praktykował sport. Czynnie? Oznacza to codzienny trening ruchowy, przynajmniej 30 min – bieg lub siłownia i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj dużo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak przypuszczam, nie są zbyt duże. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeśli będziesz chciał cyklicznie uprawiać sport, znajdziesz na to chwilę czasu.

5. Regularnie staraj się uprawiać seks

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Wyślij na urlop rutynę a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek ma aktualnie problemy (nawet w przypadku, gdy powodem jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra tanio

Dziewięć wskazówek na podbicie libido

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma sprawdzonymi sposobami na to, aby bardziej Ci się chciało oraz żeby twoja i partnerki satysfakcja z seksu była o wiele większa.

Oto parę prostych rad, żeby w twoim łożu zrobiło się naprawdę przyjemnie!
1. Dotykaj ją
Jeżeli będziesz codziennie dotykał partnerkę, twój organizm zacznie produkować hormony, które przysporzą się do wzmocnienia waszej więzi. Amerykańskie badania potwierdzają, że dotyk aktywizuje wytwarzanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która scala pary ze sobą. Skutek jest oczywisty: częściej zaczynasz mieć ochotę na łóżkowe igraszki.
2. Wyjdź na słońce

Godzina spędzona na słońcu może podwyższyć poziom testosteronu (najistotniejszego męskiego hormonu) w twoim ciele aż o sześćdziesiąt dziewięć % – tak twierdzą naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego. W dodatku promienie słoneczne obniżają poziom melatoniny, hormonu, który działa niekorzystnie na płodność oraz popęd seksualny. Solarium też daje takie wyniki.
3. Organizuj romantyczne seanse filmowe

Zgodnie z tym co udowadniają naukowcy z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może doprowadzić do tego, że mężczyzna będzie bardziej romantyczny oraz troskliwy. Ustalili oni, że filmy miłosne zwiększają ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za przyrost libido – aż o 10 procent. Najżmudniejszmy twoim zadaniem będzie odszukanie takiego filmu, przy którym uda ci się nie zasnąć.
4. Kiedy tylko masz ochotę to ziewaj
Ziewanie i erekcje są kontrolowane przez ten sam związek chemiczny: tlenek azotu. Ziewając, przygotowujesz magistrale neurochemiczne, dzięki którym staniesz na wysokości zadania, gdy pojawi się tego typu konieczność. Oprócz tego ziewanie sprawia, że czujesz się odprężony, a do twojego członka napływa większa ilość krwi.

5. Spożywaj sok z owocu granatu
Na co dzień konsumuj szklankę soku z granatu. Badania wykonane na Uniwersytecie Kalifornijskim dowiodły, levitra
że owoc ten powiększa przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Oprócz tego powoduje, iż całujesz z większą namiętnością.
6. Wąchaj wanilię

Zapach wanilii efektywnie powiększa napływ krwi do penisa – tak mówią naukowcy z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia zwiększa fale alfa w mózgu, które relaksują i pomagają pozbyć się zahamowań. Struktura chemiczna wanilii jest podobna do dopaminy – substancji produkowanej w mózgu, która generuje podniecenie seksualne. A nie ulega wątpliwości, że kupowanie lodów waniliowych jest o wiele mniej kłopotliwe niż zaopatrywanie się w leki na potencję.
7. Odżywiaj się zdrowo
Jeżeli mężczyzna konsumuje za mało cynku, jego organizm produkuje mniej testosteronu. W takim razie warto włączyć do menu wiele potraw mięsnych, orzechów, nabiału i pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij także o witaminie C, która zwiększa stan oksytocyny w ciele oraz wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Zerwij z nałogiem palenia

Nikotyna znajdująca się w wyrobach tytoniowych może wywołać zwężenie naczyń krwionośnych, hamując napływ krwi do członka. Pewne doświadczenie dowiodło, że spalenie jedynie dwóch papierosów może sprawić, że wzwody będą bardziej miękkie. Nie zapominajmy też o innych ujemnych przymiotach palenia, takich jak nieświeży oddech, żółte zęby i zmarszczki.
wiecej na naszej stronie kamagra w zelu